17 dec. 2010

Humlan -Karlskoga?

Som många vet har Marika och jag (Hanna) startat Humlan i Örebro sen några år tillbaka.
Jag bodde då i Fjugesta.

Men sen jag flyttat till Karlskoga så känns det långt att åka till Örebro på träffarna. Många i Karlskoga kommer inte heller, så vi har bestämt att Marika och Caroline driver Humlan vidare i Örebro.

Men vill man får man ju gärna åka till Örebro även om du bor i Karlskoga. Jag lägger ut en länk till deras blogg/hemsida så att deras tider går att läsa. Det är en träff på gång vet jag, kolla HÄR!!


Jag undrar om det kan finnas nåt intresse i Karlskoga med omnejd för att kunna starta några träffar här?!

Jag själv tycker att det är kul att träffa andra familjer, med liknande erfarenheter.
Alltid får man lära sig nåt nytt!

Dock är det då brist på lokal- är det någon som har förslag?

Finns det någon mer som vill vara med och ordna lite med inför träffarna och ta lite extra ansvar tillsammans med mig?

//Hanna

1 kommentar:

Marika sa...

Oj vad du har fixat och trixat... jätte fint! Jag har bara börjat lite men det ser verkligen futtigt ut i gämförelse med din fina sida!